معرفی محصولات اسمگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسمگ مخفف چند کلمه ایتالیایی Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla به معنی کارخانه فلز کاری گواستلا است که به مرور زمان این برند به این نام معروف شد. برند اسمگ محصولاتی را تولید کرده است که از کیفیت فوق العاده و طراحی بسیار جذابی و کلاسیک برخوردار هستند .. مارک اسمگ در حال حاضر تنها کمپانی تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیا است .

شعار برند  اسمگsmeg : تکنولوژی همراه با زیبایی است و تا امروز موفق به گرفتن 10 جایزه طراحی معتبر دنیا شده است.

سبک طراحی لوازم اسمگ

سبک برای این برند یک مفهوم خاص دارد: محصولی که با محیط اطرافش ارتباط برقرار می کند و کاربران و مخاطبان هم با آن ارتباط برقرار می کنند.

استودیو طراحی داخلی Smeg، که بررسی همه جانبه ای را درمورد زیبایی شناسی و سبک انجام می دهد، همکاری نزدیکی با معماران مشهور بین المللی مانند Guido Canali (تماشای مصاحبه)، ماریو Bellini، استودیوی طراحی پیانو، مارک نیوزن و جیانکارلو کانادایی دارد. اسمگ تکنولوژی را با سبک ترکیب کرده است.

ویژگی های لوازم برند اسمگ

ü     نوآوری و ابتکار در شکل و طراحی

ü     کیفیت و کارایی

ü     طراحی کلاسیک به سبک دهه‌ی 1950 میلادی

ü     دارای شرکتهای زیرمجموعه و بازارهای گسترده ای در سراسر جهان

لیست محصولات اسمگ

در اینجا لیست کاملی از تمام محصولات تولید شده توسط این کمپانی را به شما ارائه می کنیم:

لوازم اسمگ به دو دسته لوازم برقی و دستی تقسیم می شوند که برای نوع دستی آن فقط یکی دو محصول وجود دارد.

  • مرکبات گیری
  • همزن کاسه ای
  • توستر
  • اسپرسوساز
  • مخلوط کن
  • کتری برقی
  • گوشت کوب برقی
  • غذاساز
  • آسیاب قهوه
  • آبمیوه گیری
  • قهوه ساز
  • مخلوط کن
  • کف شیر ساز
  • بستنی ساز
  • پاستا ساز
  • اکسسوری رنده
  • یخچال
  • ماشین لباسشویی
  • فر توکار

در ادامه به صورت اجمالی با مزایا و مشخصات لوازم برند اسمگ آشنا می شویم:

قهوه  و اسپرسو ساز اسمگ

دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک شرکت Smeg ، اسپرسو یا  نوع آمریکایی آن را در خالص ترین و سیاه ترین شکلی که ممکن است دم می کند. دارای نازل کف شیر است ، این قهوه ساز یک ابزار همه کاره برای انواع قهوه و نوشیدنی های مخلوط با شیر است.از دیگر مزایای آن طراحی بسیار جمع و جور و داشتن لوازم جانبی مختلف می باشد.

همزن برقی اسمگ

این دستگاه به سه سبیل مختلف از جنس استنلس استیل مجهز است:  سبیل کلاسیک برای خمیر درست کردن  ، قلاب برای ورز دادن شدید و یک لیسک برای سفیده های نرم ، سفت و خامه زده شده. صفحه نمایش LED دستگاه  سرعت و زمان  را حین کار نشان می دهد.

دستگاه غذاساز همه کاره اسمگ

دستگاه غذاساز  دارای یک موتور محرک مستقیم در سر دستگاه  می باشد که مانع از افت عملکرد می شود .که حتی  سخت ترین مخلوط ها را به راحتی انجام می دهد. این دستگاه دارای 10 سرعت مختلف و سری هم زن چرخان است که بطور یکنخوانت تمام ظرف را پوشش می دهد. کاسه ازجنس استیل ضد زنگ ساخته شده است.

آبمیوه گیر اسمگ

بیشتر دستگاه‌های آبمیوه گیر که امروز در بازار وجو دارند از نوع چند کاره هستند. ولی آبمیوه گیری smeg مدل SJF01 به صورت تک کاره طراحی شده است و تنها مختص گرفتن آب میوه است و عمل‌ های دیگر مثل آسیاب کردن و یا مخلوط کردن را انجام نمی دهد. ولی در عوض با دارا بودن چهار فیلتر، آب میوه‌ی خالص را به شما می دهد. این آبمیوه گیر از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار است. سرعت پایین برای آب‌گیری میوه‌های نرم مانند هندوانه، انگور، گوجه‌فرنگی و خیار مناسب می‌باشد و سرعت بالا  برای آب‌گیری میوه‌های سفت مانند سیب، هویج و چغندر استفاده می شود.

کتری برقی اسمگ

ابتدا موتور آن با توان 2400 وات و در زمانی کوتاه المنت حرارتی را داغ می‌کند. این توان در مقایسه با مدل‌های مشابه بسیار پرقدرت محسوب می‌شود. ظرفیت این دستگاه به 1.7 لیتر آب است. امکان چرخش کتری روی پایه آن  به صورت 360 درجه وجود دارد و به این ترتیب حتی افراد چپ‌دست هم به راحتی می‌توانند از کتری استفاده کنند از مزایای دیگر کنری برقی اسمگ، امکان تنظیم درجه حرارت آب است. از آن‌جایی که بسیاری از دم‌نوش‌ها برای آماده شدن به دماهای مختلف نیاز دارند ، این قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود. شما می‌توانید دمای آب را در 50، 60، 70، 80، 90، 95 یا 100 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید.

آسیاب قهوه برند اسمگ

برای جلوگیری از سردرگمی کاربران و اتلاف وقت شرکت اسمگ در این آسیاب قهوه اش ۸ برنامه مختلف را در نظر گرفته است که برای ساخت قهوه‌های آمریکایی و فرانسوی مناسب هستند. شما با انتخاب هر برنامه پودر قهوه مناسب به آن نوع قهوه را دریافت خواهید کرد.

آب مرکبات گیری مارک اسمگ

بدنه این دستگاه از  جنس آلومینیوم ریخته‌گری یا همان دای‌کست ساخته شده است که هم در برابر ضربه بسیار مقاوم است و هم در مقابل نم و رطوبت، این دو ویژگی طول  دستگاه را طولانی کرده است. علاوه بر این  مجهز به پایه‌های ضد لغزش می‌باشد که هنگام استفاده از دستگاه تکان های اضافی و لرزش اتفاق نمی افتد. عملکرد فشاری این آب مرکبات گیر اسمگ فشاری است. برخلاف دیگر آب مرکبات گیرها که اول باید دستگاه را روشن کرده و بعد با استفاده از اهرم فشاری ، قاچ میوه را روی مخروطی فشار می‌دهید، در این آب مرکبات گیر به محض فشار دادن مخروطی دستگاه شروع به کار می‌کند و مخروطی شروع به چرخش خواهد کرد. بنابراین هم در مصرف انرژی صرفه جویی کرده اید، هم سطح امنیت بالا خواهد رفت.

توستر برند اسمگ

توستر اسمگ دارای سه مدل توستر دو اسلایس کوچک ، توستر دو اسلایس بزرکپگ و توستر چهار اسلایس می باشد که مدل دو اسلایس بزرگ  دارای دو جایگاه برای قرار دادن نان می‌باشد.اما در واقع چهار تکه نان را می توان در آن قرار داد.بصورت دوتا دوتا پشت سر هم. هر کدام از جایگاه‌ها دارای دهنه‌ی پهن می‌باشند. دهنه‌ی پهن موجب شده است که بتوان از تمامی انواع نان‌های موجود در بازار با هر ضخامتی را در آن گذاشت. به عنوان مثال بجز نان توست ،نان بربری و نان سنگک از نان‌های ضخیم می‌باشند که به سادگی در این توستر قابل استفاده هستند.

کف شیر ساز اسمگ

کف شیر ساز smeg قابلیت عملکرد به صورت سرد و گرم را دارد. به همین منظور روی بدنه یک پیچ ولومی تعبیه شده است که با چرخاندن آن می‌توانید شیر را در حالت‌های مختلف تهیه نمایید و از آن استفاده کنید.

ü     کف شیر را می توان به دلخواه به صورت نازک یا ضخیم تهیه کرد.

ü     شیر و شکلات را با هم در محفظه استیل قرار گرفته در بالای دستگاه بریزید و چاکلت تحویل بگیرید.

ü     دستگاه می تواند شیر را گرم کرده و آن را به حالت فوم در آورد که این قابلیت رای کاپوچینو و نوشیدنی‌های گرم مناسب است.

 

خرید محصولات اسمگ ایتالیا

برای خرید تولیدات کمپلنی اسمگ می توانید به نمایندگی ها مراجعه کنید یا بصورت آنلاین کالای اورجینال خود را سفارش دهید . سایت سیسمونی فندق یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش لوازم برقی اسمگ است.

قیمت لوازم خانگی اسمگ

درحال حاضر قیمت لوازم اسمگ با توجه به نوع برقی و دستی آن به دو فاز قیمتی می رسد .قیمت لوازم برقی کوچک اسمگ که عمده این محصولات را تشکیل می دهند بین 7 تا 25 میلیون تومان می باشد و قیمت لوازمی مثل یخچال و فر بالاتر است.

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ماریا
ت : جمعه 26 فروردين 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی